İmplant Cerrahi Darıca

İmplant, eksik olan dişleri tamamlamak için kullanılan bir çeşit vidadır. Bu vidalar insan sağlığına hiçbir zararı dokunmayan titanyum maddesinden üretiliyor. Bu sayede sağlığınız hiçbir şekilde zarar görmezken vücut daha rahat uyum sağlıyor. Titanyum maddesinden üretildiği için implant dişler kemiklere zarar vermediği gibi aynı zamanda kemikleri besler.

İmplant dişler herhangi bir alerjik reaksiyon göstermez. İmplant operasyonu yapıldıktan sonra doğal dişler gibi vücudun bir parçası haline gelir ve diğer diş tedavi yöntemlerine göre daha dayanıklı olup, implant cerrahi Darıca hizmeti ile diş sağlığınıza gereken önemi verebilirsiniz.

İmplant Cerrahi Darıca

İmplant Tedavisinin Avantajları Nelerdir?

İmplant protez dişler gibi çevredeki dişlere zarar vermez. Boşluk olan dişin yerini doldururken operasyon anında hastayı korkutacak prosedüre sahip değildir. Protez dişler gibi uzun vadeli kullanımlarda yerinden oynama, kayma ve düşme gibi sorunlar çıkarmaz. İmplant titanyum maddesinden üretildiği için hastalara yan etki yapmaz.

İyileşme süreci biraz uzun olsa da tedavi tamamlandıktan sonra doğal dişler gibi işlev görür ve görünüm bakımından da doğal diş gibidir. Dışarıdan gören birisi sizin implant diş kullandığınızın farkına varmaz ve siz de bu hizmetten implant cerrahi Darıca merkezine giderek güvenle yararlanabilirsiniz.

İmplant Güvenilir Bir Yöntem mi?

İmplant diğer diş tedavilerine göre çok daha etkili sonuç veren bir operasyondur. Teknolojinin gelişmesi ile birlikte %90 başarı sağlar. İmplant her hekim tarafından yapılmadığı için alanında uzman, implant eğitimi almış hekimler tarafından yapılır. Bu nedenle risk içermez ve korkulan kâbus olan diş ağrısını hastalara göstermez.

İmplant genç bireylerde 16 yaşın altında yapılmamakta ve 18 yaş implant için ideal yaş olarak belirlenmiştir. Ağız bakımı yapıldığı sürece ve ilk etapta verilen ilaçların düzenli olarak kullanıldığı takdirde hiçbir problem çıkarmayan aletlerdir.

İmplant Operasyonu

Darıca’da bulunan implant cerrahi Darıca merkezine gittiğinizde dişinize önce uyuşturucu sprey ya da lokal anestezi veriliyor. Bu anestezi sayesinde de hiçbir ağrı sızı hissetmiyorsunuz. Bayıltma işleminin ardından damak içerisine implantı tutan parça yerleştiriliyor. Bu parçanın üstüne de implant vidaları yerleştiriliyor.

Operasyon bu kadar basit bir şekilde ilerliyor. Sizler de implant yaptırmanız gerekirse hastane hastane dolaşmanıza gerek yok. Darıca Ağız Diş Sağlığı Merkezi’ne başvurabilir.