Gebze Dişçi

Ağız sağlığı en önem verilmesi gereken ve düzenli bakım olarak diş ve ağız bakımı Gebze Dişçi kolaylığıyla birçok yerde yapılabilir. Diş ve diş eti hastalıkları sorunları en çok rastlanan rahatsızlıklardır. Ağızda ve dişlerin tamamında bir eksiklik ya da yapısal bir bozukluğun olması kişilerin sesleri eksik çıkartmasına ve çiğneme, ısırma işlevlerini yerine getirememelerini neden olur. Diş yapısına uzman doktorların çektiği diş röntgeniyle anlaşılmaktadır.  Gebze dişçilik çene cerrahisi merkezleriyle çalışma alanları ve tedavi seçenekleri genişletilmiştir. Bu saye de diş kökü, implant uygulamaları, çenelerdeki kistik ve tümör oluşumları gibi birçok oluşumları tedavi edilmektedir. Genel çene kırıklarının tedavisi de dişçi merkezlerinde sağlanmaktadır.

Gebze Dişçi

Gebze Dişçi Tedavisinde Kullanılan Yöntemleri

• Ortodonti
  • İmplant
  • Diş beyazlatma
  • Kanal tedavisi
  • Protez
  • Dolgular
  • Zirkonyum tedavisi
  • Lamine Dişler
  • Bonding Uygulaması
  • Estetik Diş Hekimliği
  • Diş eti hastalıkları

Diş tedavisi uygulanması için gerekli kontrolleri Gebze Dişçi kliniklerinde yapıldıktan sonra hangi hastaya hangi tedavi uygulanacağı tedavinin süreci belirlenmektedir. Uygulanan bazı tedaviler hastanın yaşına ve diş sağlığına göre sonuçları daha kısa ya da etkili olabilmektedir. Önemli hastalıkların ilk belirtisi ağızda görülmektedir. Düzenli aralıklarla hem diş sağlığı hem de ağız sağlığı için diş doktorlarına muayene olunması gerekir. Diş eti hastalıkları tedavi edilmesi zaman diş ve çevre dokularında kayıplara neden olmaktadır. Dişlerin ilk belirtisi diş eti kanamalarıdır. Bu kanamalar göz önünde bulundurarak diş kontrollerine gidilebilir.

Gebze Dişçi Pedodonti

Bu bölüm her diş kliniğinde bulunmayan bir diş tedavi uygulamasındır. Pedodonti daha çok anne karnında başlayan ve daimi olan dişlerin incelendiği diş hekimliği dalıdır. Bu bölüme çocuk diş bölümü ya da çocuk diş hekimi denilmektedir. Çocukların diş ve yaş gelişime uygun diş sağlığının olması ve bu sağlıklı dişlerin korunmasını sağlanmaktadır. Çocukları 1 yaşından itibaren diş kontrolüne götürülmelidir. İlk kontrolden sonra doktorun belirlediği sürelerde tekrar kontrolleri yaptırılmalıdır. Gebze Dişçi kliniklerin çoğunda çocuklara özel bu diş bölümü bulunmaktadır. Çocuklarda daha dikkat edildiğinde ileri dönemde yaşanacak sorunların ve çürümelerin önüne geçilmiş olur.