Dişçi Çayırova

Ağız ve Diş sağlığıyla ilgi gerekli bütün tedavilerin yapıldığı Dişçi Çayırova istenilen tedavi uygulaması ağız ve diş kontrolleri sağlandıktan sonra yapılmaktadır. Yapılan hizmet sıralamasında başta Dental implant, ortodonti, protez, ağız diş ve çene cerrahisi, periodontoloji, kanal tedavisi, Dolgu ve konservatif tedavisi yapılmaktadır. Gülüş tasarımı da yapılmaktadır. Dental İmplant: Diş eksikliklerinde çene kemiği içerisine yerleştirilen titanyum vidalardır. Dental implantlar diş kökü görevi görmektedir. Tek diş kayıplarında kolaylıkla ağrısız şekilde yapılır. Lokal anesteziyle ağrısız şekilde yapılmaktadır. Ortodonti: Çarpış diş yapısı ve uyumsuz çene teşhisi konulan hastaların erken diş sağlığı ve yapısı için uygulanmaktadır. Bu tedavi yaşa göre süresi değişmektedir. Ağrısız bir işlem olmakla beraber teller ilk takıldığında yabancı bir madde olduğu için yanaklarda küçük yaralar ve ağızda tükürük birikimine neden olabilir.

Dişçi Çayırova

Dişçi Çayırova Protez

Protez: Daha çok kaplama ve takma diş olarak bilinen protez dişler bireylerin sağlığı ve görünü içi önemli rol oynamaktadır. Dişçi Çayırova Kişilerle iletişim kurma ve yemek yeme için en önemli fonksiyonlardır. Protez dişler porselen ve seramik tozlarının çok yüksek ısıda bir araya gelmesiyle elde edilmektedir.  Ağız Diş ve Çene Cerrahisi:  Yaralanmalar, doğuştan şekil bozuklukları gibi birçok çene sorunları tedavi edilmektedir. Röntgen ve doktor kontrollerinden sonra problemin belirlenmesiyle uygulanacak tedavi süresi belirlenmektedir. Uygulanacak hastaya göre tedavi ve anestezi değişiklik göstermektedir.

Dişçi Çayırova Uygulamaları

Periodontoloji: diş eti ve dişleri destekleyen diğer dokuları etkileyen iltihap hastalıklarıdır. Yetişkin bireylerde %70’i diş eti hastalıkları neden olmaktadır. Diş ve ağız bakımı çocukluk yaşta öğretilmesi ve diş etlerine zarar verecek diş etkenler kullanılmamalıdır. Kanal Tedavisi: Dişlerin kök kanalarındaki iltihapları ve zarar görmüş damarların çıkartılarak etkisiz hale getirilmesidir. Dişlere herhangi bir etkisi olmaz dişler eski işlevini aynısı gibi görür. Dolgu ve Konservatif tedavisi: Dişlerde oluşan çürüklerin temizlenmesi ve temizlenen yerlere dolgu yani (kavite) malzemesiyle doldurulmasına denir. Dişçi Çayırova Her işe ve yapay dişlere uygun dolgu malzemeleri bulunmaktadır. Diş renginde olan bu dolgu malzemeleri hissedilmez.