Diş Polikliniği Gebze

Dişler vücudun olmazsa olmazlarıdır. Bu nedenle dişlere bakım çok önemlidir. Diş sağlığının temelini diş eti sağlığı oluşturur. Diş etlerinizde oluşan kanamalar ve sorunlar ilerleyen dönemlerde diş kayıplarınıza neden olabilir. Diş eti kanamaları genel olarak genetik faktörlere bağlı gelişir. Diş minelerinde meydana gelen enfeksiyonlar da ilerleyen aşamalarda diş eti kanamalarına neden olur. Diş eti kanamaları peridontal tedavi ile tek seansta çözüme kavuşturulur. Diş estetiği ve ortodonti gibi tedavilerde hangisi olursa olsun diş eti sağlığı olmadan herhangi bir müdahalede bulunulmaz. İlk olarak diş eti tedavisi uygulanır. Diş etleri sağlam olmadığı zaman dişlerin de sağlam olması beklenemez.

Diş Polikliniği Gebze

Diş Polikliniği Nasıl Olmalı?

Diş polikliniği Gebze sayısı her geçen gün artmaktadır. Teknoloji ilerlediği için diş polikliniklerinde tüm işlemler gerçekleştiriliyor. Ancak güvenli ve hizmet verebilir bir polikliniğin bazı özellikleri taşıması gerekir. Bu özellikleri sıralayacak olursak;

• Diş polikliniğinde röntgen cihazı, diş tedavisi için gerekli olan tüm cihazlar ve iyi bir aydınlatma sistemi olmalıdır.
  • Merkezi ve kolay ulaşılabilir bir adresi olmalıdır.
  • Ortodonti uzmanı, peridonti uzmanı, çene cerrahi ve yardımcı teknikerler mutlaka olmalıdır.
  • Muayene ve tedavi odalarının aydınlatma sistemleri farklı olmalıdır.

Acil durumlarda müdahale edilebilmesi için ayrı bir müdahale odasının olması gerekir.  Hastaların her türlü ihtiyaçlarına karşılık verebilen bir poliklinik olmalıdır.

Diş Polikliniğinde Verilen Hizmetler Nelerdir?

Diş polikliniği Gebze merkezlerinde, diş eti tedavisi, diş çekimi, tartar temizliği, diş enfeksiyonlarının tedavisi, çene görüntüleme, gülüş tasarımı, protez tedavi hizmetleri, ağız kokusu tedavisi ve estetik diş kaplama hizmetleri verilmektedir. Bu hizmetleri veren uzmanlar farklıdır. Ortodonti hizmeti veren doktor ile cerrahi müdahalede bulunan doktor ayrıdır. Diş kendi içerisinde farklı dallara ayrılan geniş hizmet yelpazesi olan bir alandır. Bu nedenle hizmet aldığınız poliklinik aynı olsa da tedavi eden doktorların farklı olması normaldir.

Güvendiğiniz ve hizmetlerinden emin olduğunuz Diş polikliniği Gebze polikliniklerde tedavi olmanız diş sağlığı bakımından son derece önemlidir. Diş tedavileri maliyetli tedaviler olduğu için maddi ve manevi kayıplar yaşamamak için iyi bir araştırma yapmanız gerektiğini unutmayınız.