Diş Polikliniği Çayırova

Ağız ve Diş sağlığında kullanılan yeni teknolojileri, son gelişmeleri takip eden diş polikliniği Çayırova ilçesinde hizmet vermektedir. Siz değerli hastalarımıza kaliteli ve güvenilir hizmet veren koşulsuz müşteri memnuniyeti ilkesine dayalı olarak çalışan kendi alanında uzman kadrosuyla tercih edilen kliniğimizde şu uygulamalar yapılmaktadır: İmplant, çene cerrahisi, dental radyoloji, protez, diş beyazlatma, diş taşı temizleme işlemi, estetik dolgu, porselen kaplamalar, 20 yaş çekimi, kanal tedavisi sıklıkla yaptığımız tedaviler arasındadır. Uygulamalarımızdan kısaca bahsetmek gerekirse;

Diş Polikliniği Çayırova

İmplant İşlemi:

Diş Polikliniği Çayırova ilçesinde implant işlemi: Eksik olan dişlerin fonksiyon ve estetiğini tekrar sağlamak amacıyla çene kemiğine yerleştirilen ve insan vücuduna en uygun malzemeden yapılan yapay diş köküne implant denir. Diş polikliniği Çayırova’da insan vücudu ile tamamen uyumlu küçük titanyum vida cerrahi operasyonla çene kemiğine yerleştirilir. 2-3 aylık bir iyileşme süreci sonunda çene kemiğine yerleştirilen vidanın üstüne porselen veya titanyum malzemeden yapılan diş yerleştirilerek tedavi tamamlanır. Protez diş tedavisinde ise amaç kaybolan sert ve yumuşak dokuları yerine koymak bazen de var olan sert ve yumuşak dokuları korumaktır. Hastanın ağzına en uygun protez tipini belirlemede hasta- hekim ortak kararı önem taşır

Protez İşlemi:

Zira hasta protezi estetik görünüş açısından bakarken hekim protezin hastanın ağız yapısına uygunluğu bakımından değerlendirecektir. Diş polikliniği Çayırova ilçesinde kanal tedavisi tedavi edilmemiş çürükler nedeniyle bu dokunun hasarlanması veya iltihaplanması durumunda dokunun uzaklaştırılıp kök kanalının şekillendirilmesi, temizlenmesi ve ardından kanalın dolgu maddeleri ile doldurulması işlemine kanal tedavisi adı verilmektedir. Dişin durumuna bağlı olarak kanal tedavisi bir ya da iki seans sürebilir bu tedavi sırasında dişin sinirleri alınmaktadır Bu yüzden diş, dış uyaranlardan etkilenmez. Tedavi sonrasında ilk birkaç hafta hafif ağrı veya çiğnemede hassasiyet olabilir. Kanal tedavisinde gerektirmeyen diş çürüklerinde ise daha basit bir uygulama olan dolguya başvurulur. Tüm bu uygulamalar dişler çürüdükten sonra yapılır. Ancak asıl önemli olan dişlere iyi bakıp çürümemesi için baştan önlem almaktır. Alanında uzman hekim kadrosu ile  ağız sağlığı ile ilgili her türlü soruna size en uygun çözümleri sunmak temel amacımızdır.