Diş Darıca

Diş poliklinikleri hastalara özel hizmet veren ve hastaların her türlü ihtiyacını karşılayan birimlerdir. Diş hastanelerinde uzun süre sıra beklemek yerine polikliniklerde özel hizmet alabilirsiniz. Tüm ekipmanlara sahip ve farklı branşlarda uzmanlaşan hekimlere tedavi olmak sağlığınız için önemlidir. Diş Darıca polikliniklerde ağız kokusu şikâyetinden implant tedavilerine kadar ayrıntılı tedavi seçenekleri sunulmaktadır. Son yıllarda en sık karşılaşılan ağız kokusu şikâyetleri insanların sosyal hayatlarını olumsuz etkilemektedir. Sizlerde ağız kokusu sorunlarını yaşıyorsanız vakit kaybetmeden diş polikliniğine giderek tedavi olabilirsiniz.

Diş Darıca

Ağız Kokusu Neden Oluşur?

Ağız kokusu kadın ve erkek herkesin ortak sorunudur. Hatta çocuklar da bile bu şikâyetler görülmektedir. Ağız kokusunun sebeplerini sıralayacak olursak,

• Ağız içerisinde bulunan bakterilerin bıraktığı artıklar
  • Yiyecek ve içecek kalıntılarının dilin üzerinde ve arkasında birikmesi
  • Diş ve ağız temizliğinin düzenli olarak yapılmaması
  • Ağız bakım suyunun kullanılmaması
  • Diş eti kanaması ve diş eti rahatsızlıklarının ilerlemesi
  • Diş etlerinde zaman içerisinde cep oluşması ve besinlerin burada kalması
  • Ailesinde ağız kokusu şikâyetlerinin olması

Ağız kokusu nedenleri genel olarak kişiye bağlıdır. Kişisel bakımın önemsenmemesi ve ağız bakımının sadece diş fırçalamaktan ibaret olması nedenleri büyük bir etkendir. Ancak ağız kokusu korkulacak bir sorun değildir Diş Darıca merkezinde bu soruna çözüm bulabilirsiniz.

Ağız Kokusunun Tedavisi

Ağız kokusu olan bir kişi ilk olarak diş Darıca polikliniğine başvurmalıdır. Diş hekimi tarafından ağız muayenesi eksiksiz olarak yapılır. Diş hastalıkları ve ağız içi patolojik rahatsızlıkların olup olmadığı incelenir. Ağız içinde biriken artıklar ve nedenleri tespit edilir. Gerekli incelemelerden sonra diş çürükleri tedavi edilir. Damak içerisine gömülü dişler varsa çıkarılır. Ağız içinde oluşan enfeksiyon ve diş eti kanamaları tedavi edilir. Hekiminizin uyguladığı tedavilerden sonra ağız kokusu sorunu ortadan kalkar. Bununla birlikte ağız bakımına dikkat ederek bu sorunu önleyebilirsiniz. Gün içerisinde dişlerinizi doğru ve düzenli şekilde fırçalayın.  Gün içerisinde bol su içerek ağız kuruluğunu giderin. Maydanoz ağız kokusuna en iyi gelen besinlerden birisidir. Öğünlerinizde tüketmeye özen gösterin. Diş hekiminizin önerdiği pastilleri de eczanelerden alarak tüketebilirsiniz.