Darıca Dişçi

Ağız ve Diş sağlığı için diş hekimlerine düzenli muayene yaptırılması gerekir. Belirlenen problemlere göre Darıca Dişçi klinikleri tedavileri yapmaktadır. Kocaeli’nin Darıca ilçesinde bulunan dişçileri en iyi son teknolojik aletlerle tedavi edilmektedir. İlk önce probleme neden olan kaynaklar bulunur ve ilaçla ya da diş hekiminin uygulamalarıyla sorun ortadan kaldırılır. En son istenilen tedavi ve diş bakımları yapılmaktadır. Birçok uzman doktorların bulundu ve her diş ve çene problemlerime göre uzman doktorların bulunduğu darıca dişçide diş tedavileri sorunsuz yapılmaktadır. Diş kökü, implant, çenelerde oluşan kistik ve tümörler tedavi edilmektedir. Kişilerin diş rahatsızlıkları çok erken yaşta başlamasına rağmen çok geç tedavi edilmektedir. Bunun nedeni dişlerin yansıttığı rahatsızlıkları anlamayarak göz ardı edilmesidir.

Darıca Dişçi

Darıca Dişçi Uygulanan Ağzı ve Diş Tedavileri

• Çene kıkırdakları tedavisi
  • Ortodanti tedavisi
  • Diş beyazlatma
  • Protez
  • Dolgu
  • Zirkonyum tedavileri
  • Lamine diş
  • Bonding uygulamaları
  • Estetik diş
  • Diş eti hastalıkları
  • Protez yapımı
  • Pedodontik tedaviler
  • Cerrahi uygulamaları

Her ağız ve diş problemlerini tedavi eden Darıca Dişçi kişilerin günlük hayatlarını etkilemeyen ve seslerin daha net çıkması sağlamaktadır. Dişlerin olmaması nedeniyle besinlerin tam parçalanamaması neden olur ve sindirimi zorlaştırarak başka rahatsızlıkları tetikleyebilir. Bu tür sorunlarla karşılaşılmamak için eksik dişler tamamlanır. Sabit ya da çıkarılabilen dişler yapılır. Bu sayede daha sağlıklı görünüm ve sağlıklı hayat sağlanmış olur.

Darıca Diş Merkezi

Sağlıksız diş belirtileri diş etlerinde kanama, Diş iltihabı, Diş etrafını çevreleyen kemiklerin erimesi ya da erimeye başlaması, diş plağı üzerinde renk değişimleri gibi belirtileri vardır. Dişleri düzenli fırçalama, diş ipi kullanımı titizlikle yapılmalıdır. Ayrıca dişlerin yapısını ve rengini sigara kullanımı, diyabet gibi kalıtsal hastalıklardır. Diş kontrolleri her kişiye özel olarak diş doktorlarının belirlediği sürelerde yaptırılmalıdır. Genel olarak her yılda 3 defa kontrole gidilmelidir. Ağız ve diş problemlerinin hepsi tedavi süreçlerinden sonra kesin olarak ortadan kaldırılır. Darıca Dişçi çocukluk hatta bebeklik döneminde diş kontrollerin başlaması ve diş yapısının ve beslenmesin kontrolleri yapıldığında ileri yaşlarda daha sorunsuz dişler olacağını belirtmektedir.