Darıca Diş Polikliniği

Ağız sağlığı ve ağız bakımının uygulanabilmesi için diş hekimleri tarafından açılan özel polikliniklere denir. Teknolojinin ilerlemesi ile diş polikliniklerinde verilen hizmetlerinde sınırlarında genişlemeler olmuştur. Özellikle çene cerrahisi alanında olan gelişmeler diş polikliniklerinin sayılarının artmasına neden olmuştur. Çene cerrahisi diş tedavisinden çok ayrı bir bölüm haline gelmiştir. Teknolojik aletler ve geliştirilen protezler sayesinde kısa sürede cerrahi sorunlar giderilmektedir. Dişlerinizde meydana gelen sorunların ciddi boyutlara ulaşmaması için vakit kaybetmeden Darıca diş polikliniği merkezine giderek tedavi olmalısınız.

Darıca Diş Polikliniği

Düzenli Diş Sağlığı Kontrolü

Diş sağlığı tüm vücut sağlığınızı etkileyen ciddi bir durumdur. Bu nedenle altı ay da bir mutlaka uzman diş hekimine giderek gerekli kontrolleri yaptırmalısınız. Diş kontrolleri dişler çürüdüğü zaman değil diş çürüklerini önlemek ve ağız sağlığını korumak için erken dönemde yapılmalıdır. Diş iltihaplanmaları ilerleyen dönemde lösemi gibi kanserlerin oluşumunu tetiklemektedir. Yapılan araştırmalar sonucunda diş iltihaplanmalarının bu etkileri kanıtlanmıştır. Bu nedenle dişlerinizde oluşan çürüklerin tedavisini kesinlikle ertelemeden Darıca diş polikliniği ile tedavi etmelisiniz.

Diş Polikliniğinde Verilen Hizmetler Nelerdir?

Diş polikliniklerinde diş estetiği, gülüş tasarımı ve çene cerrahisi hizmetleri verilmektedir. Diş estetiğinde gülüş tasarımı, diş beyazlatma ve diş eti sorunları tedavi edilir. Diş estetiği çok geniş kapsamları olan bir işlemdir. Yapılan kontroller sonucunda hastanın ihtiyaçları belirlenir. Diş estetiği tıbbi gerekliliğin dışında estetik kaygıları taşıyan kişiler için uygulanır.

Çene Cerrahisi

Çene cerrahisi farklı nedenlerden dolayı dişini kaybetmesi, dişlerin damak içerinde gömülü kalması, yirmilik diş çekimleri ve çene sorunları gibi durumlarda uygulanır. Çene cerrahisi önceden hastanede uygulanırken teknolojinin ilerlemesi ile diş polikliniklerinde uygulanmaya başlamıştır. Cerrahi sonrasında hastaların çene problemleri tamamen ortadan kaldırılmaktadır. Cerrahi uygulamanız için diş polikliniğini yeterince araştırmanızı tavsiye ederiz.  Eksilen dişin yerine konulması yani implant tedavisi de cerrahi uygulamadır.

Diş Beyazlatma

Fırçalama ve diş taşlarının temizlenmesi ile istenilen beyazlığa ulaşılmadığı durumlar diş beyazlatma işlemi yapılır. Diş beyazlatma işlemi yaklaşık olarak üç seans sürmektedir. Dişlerin kendi renginin koyu olması ve diğer lekelerin çıkmadığı durumlarda kesin çözümdür. Diş beyazlatma işlemi sırasında dişler herhangi bir zarar görmez. Tek seans yaklaşık olarak 20 dakika sürer ve siz de Darıca diş polikliniği ile tedavi olabilirsiniz.