Acil Diş Gebze

Ağız ve diş sağlığı insan hayatının her döneminde büyük öneme sahiptir. Bu nedenle ağız ve diş sağlığı konusunda tam donanımlı sağlık kurumlarının ve alanında tecrübe sahibi profesyonel diş hekimlerine güvenmek gerekir. Acil diş Gebze polikliniği tüm ihtiyacınıza cevap verecektir Endodonti, periodontoloji, pedodonti, implantoloji, ağız ve çene cerrahisi, estetik diş hekimliği, protez, ortodonti en sık yapılan diş hekimliği uygulamalarıdır. Derin diş dokularını etkileyen çürükler bu dokunun zarar görmesiyle ciddi ağrılara sebep olur.  Sinir dokularının yani pulpanın temizlenmesi gerekir. Bu tedaviye endodontik tedavi yani kanal tedavisi ismi verilir. Bu tedavilerin ihmal edilmesi sonucu diş kayıpları dahi görülebilir. Diş eti hastalıklarının tanı ve tedavilerini içeren bu alana diş taşı temizlikleri, diş kökü yüzeyinin temizlenmesi, diş eti çekilmelerinin giderilmesi gibi uygulamalar periodontolojinin alanına girmektedir.

acil-dis-gebze

Acil Diş Gebze Hizmetinizde

Pedodonti; Çocukluk döneminde ihtiyaç duyulan süt dişi çürüklerinin tedavileri, erken dönem diş kayıplarına bağlı yer tutucular, 0-15 yaş arası hastaların tanı ve tedavilerinin uygulanmasını içerir. Acil diş Gebze de ağız ve çene cerrahisi; gömülü diş operasyonları, çene kemiklerinde oluşan kist ve lezyoların tedavisi, implant tedavileri, çene kemiklerinin boyutsal kaybının giderilmesi amacıyla yapılan tüm cerrahi işlemleri içermektir. İmplantoloji; Diş eksikliklerinin ve tam dişsizliğin giderilmesi, sabit protez uygulamalarının gerçekleştirilmesi ya da hareketli protezlerin ağızda daha stabil şekilde durabilmeleri için uygulanır. Estetik diş hekimliği; Beyazlatma tedavileri, lamina ve porselen uygulamaları, diş eti düzenlemeleri vb. gülüş estetiğini bozan durumlar için yaygın olarak kullanılmaktadır. Protez; diş eksiklikleri ve dişlerin diğer yöntemlerle giderilemeyen estetik eksikliklerinin bulunduğu durumlarda protezden faydalanılır. İmplant üstü protezler, takılıp çıkarılabilen protezler ve köprü uygulamalarından kişinin ihtiyacına göre faydalanılır.

Ortodonti; diş çapraşıklıkları, düzensiz görünümdeki dişler, alt ve üst çene bozuklukları kişinin gülüş estetiğini etkiler. Aynı zamanda bu bozukluklar çiğneme fonksiyonunu da bozabilir. Bütün bu diş görünümü ve çene yapısı sorunlarının en sağlıklı şekilde çözümü halk arasında tel tedavisi olarak da anılan ortodonti tedavi ile mümkün olur. Gebze de hizmet vermekte olan diş polikliniğimizde her türlü diş sağlığı ile ilgili tedavi ve onarımlar mevcuttur.